- prowadzenie ewidencji ludności,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
- prowadzenie stałego rejestru wyborców, sporządzenie spisu wyborców,
- współpraca z sądami powszechnymi w zakresie udzielenia informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji,
- wywieszenie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu jest nieznane,
- przygotowanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych,
- prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników Urzędu,
- prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- opracowywanie i bieżąca aktualizacja planów Akcji Kurierskiej,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
- Prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego, przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, o powrocie do poprzedniego nazwiska po rozwiązaniu związku małżeńskiego, o uznaniu dziecka,
- wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
- prowadzenie spraw w zakresie należącym do Kierownika USC, a wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego,
- rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów.
Referat Spraw Obywatelskich
Pracownicy:
1. |
Bożena Sikorska |
Kierownik |
2. |
Agnieszka Stępień - Myca |
Podinspektor ds. ewidencji ludności |
Zadania:
prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość:
Zadania Urzędu Stanu Cywilnego:
Opublikował: Kaja Rejek
Publikacja dnia: 14.12.2017
Podpisał:
Publikacja dnia: 14.12.2017
Dokument z dnia: 14.12.2017
Dokument oglądany razy: 1848