- obsługa techniczna- biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta,
- obsługa sekretariatu Wójta,
- nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Urzędzie,
- prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
- zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i sprzęt,
- zarządzanie budynkami administracyjnymi i gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie urzędu,
- organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników urzędu,
- zapewnienie warunków bhp i ppoż w Urzędzie,
- prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
- prowadzenie archiwum zakładowego i dokumentacji z poszczególnych referatów,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez poszczególne referaty urzędu - rzeczowego wykazu akt,
- dokonywania brakowania dokumentacji nie archiwalnej po upływie okresu przechowywania, po uprzednim uzyskaniu stosownego zezwolenia,
- archiwizacja dokumentów związanych z wyborami i referendum – zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przekazanie do Państwowego Biura Wyborczego, Archiwum Państwowego, Archiwum Zakładowego.
- prowadzenie bieżącego rejestru wydawanych dokumentów z archiwum zakładowego,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Wójta i Rady oraz referendum,
- obsługa posiedzeń Rady i jej komisji, opracowywanie materiałów z zebrań, wniosków, opinii,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji.
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych.
To jest wersja archiwalna z dnia: 17.02.2016, zmieniona z powodu:
ok
ok
Referat organizacyjny
Pracownicy:
L.p. |
Imię i Nazwisko
|
stanowisko |
1. | Anna Świercz | Sekretarz Gminy |
2. | Paulina Bulik | Inspektor ds. obsługi Rady Gminy |
3. | Paulina Truszko | Podinspektor ds. pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych |
4. | Kaja Rejek | Podinspektor ds. promocji gminy |
5. | Anna Grycz | Inspektor ds. administracyjnych |
Zadania:
do zakresu działania Referatu należy w sprawach kancelaryjno – sekretarskich:
w sprawach administracyjno – gospodarczych:
w zakresie działalności gospodarczej:
3. Dokumenty do pobrania
Opublikował: Kaja Rejek
Publikacja dnia: 17.02.2016
Podpisał:
Publikacja dnia: 17.02.2016
Dokument z dnia: 17.02.2016
Dokument oglądany razy: 864