K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
BIP Gminy Malczyce
BIP Gminy Malczyce
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 17.02.2016, zmieniona z powodu:
    ok

    Referat organizacyjny

     

     

    Pracownicy:

     

    L.p.

     

    Imię i Nazwisko

     

    stanowisko
    1. Anna Świercz Sekretarz Gminy 
    2. Paulina Bulik Inspektor ds. obsługi  Rady Gminy
    3. Paulina Truszko Podinspektor ds. pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych 
    4. Kaja Rejek Podinspektor ds. promocji gminy 
    5. Anna Grycz Inspektor ds. administracyjnych

     

     

    Zadania:

    do zakresu działania Referatu należy w sprawach kancelaryjno – sekretarskich:

    1. obsługa techniczna- biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta,
    2. obsługa sekretariatu Wójta,
    3. nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Urzędzie,

    w sprawach administracyjno – gospodarczych:

    1. prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
    2. zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i sprzęt,
    3. zarządzanie budynkami administracyjnymi i gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie urzędu,
    4. organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
    5. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników urzędu,
    6. zapewnienie warunków bhp i ppoż w Urzędzie,
    7. prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
    8. prowadzenie archiwum zakładowego i dokumentacji z poszczególnych referatów,
    9. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez poszczególne referaty urzędu - rzeczowego wykazu akt,
    10. dokonywania brakowania dokumentacji nie archiwalnej po upływie okresu przechowywania, po uprzednim uzyskaniu stosownego zezwolenia,
    11. archiwizacja dokumentów związanych z wyborami i referendum – zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przekazanie do Państwowego Biura Wyborczego, Archiwum Państwowego, Archiwum Zakładowego.
    12. prowadzenie bieżącego rejestru wydawanych dokumentów z archiwum zakładowego,
    13. wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Wójta i Rady oraz referendum,
    14. obsługa posiedzeń Rady i jej komisji, opracowywanie materiałów z zebrań, wniosków, opinii,
    15. zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji.

    w zakresie działalności gospodarczej:

    1. ewidencja działalności gospodarczej,
    2. zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych.

     

    3. Dokumenty do pobrania

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Kaja Rejek
    Publikacja dnia: 17.02.2016
    Podpisał:
    Dokument z dnia: 17.02.2016
    Dokument oglądany razy: 510
Gmina Malczyce NIP: 9131501629