K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
BIP Gminy Malczyce
BIP Gminy Malczyce
BIP.gov.pl

    Referat Finansów i Budżetu

     

     

    Pracownicy:

    1.

    Marcin Popiuk

    Skarbnik Gminy 

    2.

    Anna Przedwolska

    Główny Księgowy Urzędu

    3.

    Barbara Rak

    Podinspektor ds. księgowości

    4.

    Anna Rutowicz 

    Podinspektor ds. księgowości 

    5.

    Małgorzata Kiełt

    Podinspektor ds. obsługi kasy i windykacji

    6.

    Karolina Zawiślak 

    Podinspektor ds. podatkowych

     

    Centrum Usług Wspólnych

     

    7. 

    Violetta Boczar

     

    Inspektor ds.księgowości

    8.

    Mariola Bolek

    Inspektor ds. księgowości

    9. 

    Zyta Nowicka

    Podinspektor ds. księgowości 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Zadania:

    prowadzenie spraw związanych z planowaniem budżetu, kontrolą finansową jednostek i zakładów budżetowych, jak również związanych z wymierzaniem i pobieraniem podatków i opłat, a w szczególności:

    1. wymiar, ewidencja podatku i opłat lokalnych,
    2. pobór i egzekwowanie należności z tytułu podatków i opłat lokalnych,
    3. przygotowanie projektów decyzji w zakresie odraczanie terminów płatności, rozkładanie na raty i umarzanie zaległości z tytułu zobowiązań podatkowych,
    4. wydawanie zaświadczeń o uzyskiwanych dochodach z prowadzenia gospodarstw rolnych do KRUS, ZUS, GOPS oraz innych instytucji na prośbę petenta,
    5. wydawanie zaświadczeń na bony paliwowe,
    6. windykacja należności z tytułu wieczystego użytkowania, zarządu, użytkowania i dzierżawy terenów oraz należności z tytułu sprzedaży nieruchomości,
    7. prowadzenie rachunkowości w zakresie wykonania budżetu gminy:
       a) ewidencja należności podatkowych, opłat i innych dochodów (opłata      
           skarbowa, dowody osobiste, odsetki),
       b) ewidencja wydatków budżetowych.
    8. koordynowanie prac związanych z planowaniem i opracowaniem projektu budżetu gminy: przygotowanie projektu zmian w budżecie,
    9. opracowywanie zbiorczych planów finansowania inwestycji,
    10. opracowywanie zbiorczych planów w zakresie wydatków budżetowych,
    11. współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz urzędami skarbowymi w celu zapewnienia sprawnego wykonania budżetu
    12. opracowywanie i opiniowanie projektów uchwał Rady oraz zarządzeń Wójta powodujących skutki finansowe,
    13. gospodarowanie funduszem płac, księgowanie i rozliczanie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    14. obsługa kasowa urzędu,
    15. obsługa finansowa zadań wynikających z układu wykonawczego budżetu,
    16. gospodarowanie stanami kont bankowych,
    17. sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonani budżetu w pełnym zakresie szczegółowości lub w zakresie umożliwiającym bieżącą ocenę sytuacji finansowej Gminy oraz przedstawienie Wójtowi stosownych wniosków,
    18. przygotowanie stosownych informacji dotyczących wykonania i zmian budżetu oraz przekazanie ich do Regionalnej Izby Obrachunkowej,
    19. nadzorowanie prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek i zakładów budżetowych,
    20. analizowanie sprawozdań jednostek organizacyjnych gminy z wykonania budżetu pod względem formalno – prawnym i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
    21. kontrola jednostek podległych pod względem finansowo – księgowym,
    22. prowadzenie centralnego rejestru umów,
    23. kompletowanie dokumentów rozliczonych dotacji, zatwierdzonych przez referaty merytorycznie,
    24. prowadzenie rejestrów sprzedaży towarów i usług, deklaracji podatkowych VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    25. monitorowanie i kontrola realizacji finansowej planu inwestycyjnego, zgodnie z zatwierdzonym budżetem na dany rok, na podstawie załącznika z wykonania wydatków inwestycyjnych i przedkładanie Skarbnikowi,
    26. współpraca z Urzędem Statystycznym, Urzędem Skarbowym i wszystkimi referatami merytorycznymi Urzędu oraz RIO,
     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Kaja Rejek
    Publikacja dnia: 04.07.2018
    Podpisał:
    Dokument z dnia: 04.07.2018
    Dokument oglądany razy: 1507
Gmina Malczyce NIP: 9131501629