Dokumenty
1. Zameldowanie na pobyt stały, czasowy
wymagane dokumenty: tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu), w którym następuje realizacja obowiazku meldunkowego, druk: zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego -wypełnia się na miejscu, do wglądu: dowód potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, w przypadku cudzoziemców odpowiednio karta pobytu).
opłata: nie podlega
DRUK pobyt stały - więcej załącznik
DRUK pobyt czasowy - więcej załącznik
2. Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
wymagane dokumenty: podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na terenie gminy, do wglądu – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty)
opłata: wniosek - nie podlega opłacie skarbowej, zaświadczenie - 17 zł,
nie pobiera się opłat od zaświadczeń wydawanych do celów nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej, zdrowia ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, zatrudnienia.
3. Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
wymagane dokumenty: podanie o wymeldowanie, tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu)
opłata: 10 zł za wydanie decyzji
4. Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego, zgłoszenie wyjazdu poza granicę RP oraz powrotu
wymagane dokumenty: druk: zgłoszenie wymeldowania - wypełnia się na miejscu, do wglądu - dowód potwierdzający tożsamość
opłata: nie podlega
DRUK wymeldowanie z pobytu stałego - więcej załącznik
DRUK wymeldowanie z pobytu czasowego - więcej załącznik
DRUK zgłoszenie wyjazdu za granicę - więcej załacznik
DRUK zgłoszenie powrotu z zagranicy - więcej załącznik
5. Wydanie dowodu osobistego
wymagane dokumenty: wniosek o wydanie dowodu osobistego z aktualną fotografią o wymiarach 35x45 mm przedstawiające osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji frontalnej na jednolistym jasnym tle.
opłata: nie podlega
DRUK - więcej załącznik
6. Wpis do rejestru wyborców
wymagane dokumenty: wniosek
opłata: nie podlega
DRUK - więcej załącznik
DRUK - więcej załącznik
7. Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
wymagane dokumenty: dowód osobisty
opłata: nie podlega
8. Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkiwania cudzoziemców oraz rejestru PESEL
wymagane dokumenty: wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkiwania cudzoziemców oraz rejestru PESEL, dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (wezwanie sądowe, postanowienie i decyzje innych organów),jeżeli wnioskodawca taki dokument posiada.
opłata: opłata za udostępnienie jednostkowych danych - 31 zł
DRUK - więcej załącznik
9. Udostępnienie danychw trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
DRUK - więcej załącznik
archiwum.bip.malczyce.wroc.pl
Publikacja dnia: 10.03.2016
Dokument z dnia: 10.03.2016
Dokument oglądany razy: 2780