ok
Dokumenty
1. Zameldowanie na pobyt stały
wymagane dokumenty: zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego, tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu), w którym następuje realizacja obowiazku meldunkowego, druk: zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego -wypełnia się na miejscu, do wglądu: dowód potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, w przypadku cudzoziemców odpowiednio karta pobytu), w przypadku mężczyzn książeczka wojskowa z adnotacją o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu.
Żołnierze rezerwy posiadający kartę mobilizacyjną są zobowiązani przed zgłoszeniem zameldowania na pobyt stały w Wydziale Spraw Obywatelskich przedłożyć wypełniony i podpisany formularz PU-E-1 właściwemu miejscowo wojskowego komendantowi uzupełnień.
opłata: nie podlega
2. Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
wymagane dokumenty: podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na terenie gminy, do wglądu – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty)
opłata: wniosek - nie podlega opłacie skarbowej, zaświadczenie - 17 zł,
nie pobiera się opłat od zaświadczeń wydawanych do celów nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej, zdrowia ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego
3. Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
wymagane dokumenty: podanie o wymeldowanie, tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu)
opłata: wniosek (podanie) - 5 zł, załącznik- 0,50 zł
4. Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego
wymagane dokumenty: druk: zgłoszenie wymeldowania - wypełnia się na miejscu, do wglądu - dowód potwierdzający tożsamość, książeczka wojskowa.
opłata: nie podlega
5. Wydanie dowodu osobistego lub jego utrata
wymagane dokumenty: wniosek o wydanie dowodu osobistego, dwie aktualne fotografie o wymiarach 35x45 mm przedstawiające osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy.
Do wniosku dołącza się dokumenty jeżeli nie zostały sporządzone w Urzędzie Stanu Cywilnego w Malczycach: odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku osób, które nie wstąpiły w związek małżeński, odpis skrócony aktu małżeństwa wraz z adnotacją o aktualnie używanym nazwisku - w przypadku osób, które zawarły małżeństwo.
opłata: nie podlega
6. Wpis do rejestru wyborców
wymagane dokumenty: wniosek
opłata: nie podlega
7. Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
wymagane dokumenty: dowód osobisty
opłata: nie podlega
8. Informacja o nadaniu numeru PESEL dla noworodka oraz o zmianie w numerze PESEL
wymagane dokumenty: wniosek o nadanie,
zmiana numeru PESEL dotyczy tylko osób ubiegających się o numer PESEL a nie posiadających zameldowania na terenie kraju. W innych przypadkach nie są wymagane żadne dokumenty
opłata: nie podlega
9. Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
wymagane dokumenty: wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych(załącznik), dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (wezwanie sądowe, postanowienie i decyzje innych organów),jeżeli wnioskodawca taki dokument posiada
opłata: wniosek- nie podlega opłacie skarbowej, opłata za udostępnienie jednostkowych danych - 31 zł
10. Rejestracja przedpoborowych
wymagane dokumenty: dowód osobisty
opłata: nie podlega
archiwum.bip.malczyce.wroc.pl
Publikacja dnia: 05.03.2016
Dokument z dnia: 05.03.2016
Dokument oglądany razy: 1015