- ochrony gruntów rolnych i leśnych,
- przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,
- wyłączenia gruntów z produkcji,
- rekultywacji nieużytków oraz gruntów zdewastowanych i zdegradowanych,
- sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa,
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i wymierzanie kar za samowolne ich usuniecie,
- nadzór i koordynacja spraw związanych z utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- koordynowanie spraw z zakresu melioracji i eksploatacji urządzeń wodno– melioracyjnych,
- prowadzenie nadzoru i kontroli nad właściwym utrzymaniem infrastruktury technicznej.
- gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,
- regulowanie stanów prawnych nieruchomości będących własnością Gminy (występowanie z wnioskami o założenie ksiąg wieczystych, o wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów, ustanawianie ograniczonych praw rzeczowych),
- przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podziału nieruchomości,
- nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności,
- prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i przyjmowaniem wniosków osób ubiegających się o przydział mieszkania komunalnego,
- prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
- realizacja spraw powierzonych na mocy porozumienia z organami administracji rządowej,
- koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów o znaczeniu lokalnym i zapewnienie prawidłowej realizacji zadań w tym zakresie,
- współdziałanie z geodezją w zakresie programowania i realizacji infrastruktury technicznej zapewniającej przygotowanie terenu dla budownictwa komunalnego,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- kierowanie zamówieniami publicznymi na podstawie obowiązujących przepisy prawa w tym zakresie,
- pozyskiwanie środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych.
ok
Referat rolny, ochrony środowiska, gospodarki komunalnej i infrastruktury
Pracownicy:
L.p. |
Imię i Nazwisko |
stanowisko
|
1. | Mirosław Myśliwiec | p.o. Kierownik |
2. | Andrzej Dybka | Podinspektor ds. rolnictwa |
3. | Bogumiła Łagowska | Podinspektor ds. nieruchomościami |
4. | Maria Zięba | Inspektor ds. ochrony środowiska |
5. | Janina Kociubińska | Podinsp. ds. ochrony środowiska |
Opłata skarbowa: od 1 stycznia 2007r.
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia | 205 zł |
Zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
107 zł |
Zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych | 107 zł |
zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów | zwolnione |
Wniosek o udzielenie zezwolenia na :
- opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
- ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
- prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt,
- prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
Wniosek do pobrania - więcej załącznik
Zadania:
prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i ochroną środowiska, a w szczególności:
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki mieniem komunalnym, a w szczególności związanych z:
Prowadzenie spraw związanych z infrastrukturą:
5. Gospodarka odpadami
6. Obwieszczenia , zawiadomienia 2013
7. Obwieszczenia , zawiadomienia 2014
8. Obwieszczenia , zawiadomienia 2015
archiwum.bip.malczyce.wroc.pl
Publikacja dnia: 17.02.2016
Dokument z dnia: 17.02.2016
Dokument oglądany razy: 869