- ochrony gruntów rolnych i leśnych,
- przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,
- wyłączenia gruntów z produkcji,
- rekultywacji nieużytków oraz gruntów zdewastowanych i zdegradowanych,
- sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa,
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów i wymierzanie kar za samowolne ich usuniecie,
- nadzór i koordynacja spraw związanych z utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
- koordynowanie spraw z zakresu melioracji i eksploatacji urządzeń wodno– melioracyjnych,
- prowadzenie nadzoru i kontroli nad właściwym utrzymaniem infrastruktury technicznej.
- gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,
- regulowanie stanów prawnych nieruchomości będących własnością Gminy (występowanie z wnioskami o założenie ksiąg wieczystych, o wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów, ustanawianie ograniczonych praw rzeczowych),
- przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podziału nieruchomości,
- nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności,
- prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i przyjmowaniem wniosków osób ubiegających się o przydział mieszkania komunalnego,
- prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
- realizacja spraw powierzonych na mocy porozumienia z organami administracji rządowej,
- koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów o znaczeniu lokalnym i zapewnienie prawidłowej realizacji zadań w tym zakresie,
- współdziałanie z geodezją w zakresie programowania i realizacji infrastruktury technicznej zapewniającej przygotowanie terenu dla budownictwa komunalnego,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- kierowanie zamówieniami publicznymi na podstawie obowiązujących przepisy prawa w tym zakresie,
- pozyskiwanie środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych.
To jest wersja archiwalna z dnia: 14.12.2017, zmieniona z powodu:
aktualizacja
aktualizacja
Referat Rolny, Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej i Infrastruktury
Pracownicy:
1. |
Mirosław Myśliwiec |
Kierownik |
2. |
Andrzej Dybka |
Podinspektor ds. komunalnych |
3. |
Renata Ciszewska |
Inspektor ds. nieruchomości |
4. |
Ewelina Dworzecka |
Inspektor ds. planowania przestrzennego |
5. |
Aleksander Zając |
Podinspektor ds. inwestycji drogowych |
6. |
Olga Łodej |
Podinspektor ds. ochrony środowiska |
7. |
Janina Kociubińska |
Podinspektor ds. ochrony środowiska |
|
|
Zadania:
prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i ochroną środowiska, a w szczególności:
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki mieniem komunalnym, a w szczególności związanych z:
Prowadzenie spraw związanych z infrastrukturą:
archiwum.bip.malczyce.wroc.pl
Publikacja dnia: 14.12.2017
Dokument z dnia: 14.12.2017
Dokument oglądany razy: 1635