- obsługa techniczna- biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta,
- obsługa sekretariatu Wójta,
- nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Urzędzie,
- prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
- zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i sprzęt,
- zarządzanie budynkami administracyjnymi i gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie urzędu,
- organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników urzędu,
- zapewnienie warunków bhp i ppoż w Urzędzie,
- prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
- prowadzenie archiwum zakładowego i dokumentacji z poszczególnych referatów,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez poszczególne referaty urzędu - rzeczowego wykazu akt,
- dokonywania brakowania dokumentacji nie archiwalnej po upływie okresu przechowywania, po uprzednim uzyskaniu stosownego zezwolenia,
- archiwizacja dokumentów związanych z wyborami i referendum – zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przekazanie do Państwowego Biura Wyborczego, Archiwum Państwowego, Archiwum Zakładowego.
- prowadzenie bieżącego rejestru wydawanych dokumentów z archiwum zakładowego,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Wójta i Rady oraz referendum,
- obsługa posiedzeń Rady i jej komisji, opracowywanie materiałów z zebrań, wniosków, opinii,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji.
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych.
To jest wersja archiwalna z dnia: 31.10.2016, zmieniona z powodu:
aktualizacja
aktualizacja
Referat Organizacyjny
Pracownicy:
1. |
Anna Świercz |
Sekretarz |
2. |
Paulina Bulik |
Inspektor ds. obslugi rady gminy |
3. |
Joanna Solska |
Podinspektor ds. administracyjnych |
4. |
Kaja Rejek |
Podinspektor ds. promocji gminy |
5. |
Aneta Gazda |
Podinspektor ds. pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych |
|
|
Zadania:
do zakresu działania Referatu należy w sprawach kancelaryjno – sekretarskich:
w sprawach administracyjno – gospodarczych:
w zakresie działalności gospodarczej:
archiwum.bip.malczyce.wroc.pl
Publikacja dnia: 31.10.2016
Dokument z dnia: 31.10.2016
Dokument oglądany razy: 1487